Benim çamaşır makinası Arçelik 9103 YP model 9 kg. Ben hem çalıştığım için hemde işim çabuk çabuk bitsin diye hep 5. Programda 40 yada 60 ayarlayıp 1000 sıkma yapıyorum o şekilde yarım saat 1 saat arası yıkıyor. Koyu renkler için program var seçsem 2 2.30 saat yıkıyor nerdeyse çok fazla benim için. Beyazlar veya perde vs uzun sürdüğü için kullanmamayı tercih ediyorum ama yanlış mı yapıyorum acaba diye de düşünüyorum yani. Siz nasıl yapıyorsunuz merak ettim