6 hafta 6 günlük hamileyim. Sabah 5 ten beri adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var. Dayanamadım acile gittim. Acilde idrar tahlilinde hemoglobin ++, eritrosit 0-3 arası olması gerekirken 25 çıkmış. Doktor çok bişey yok dedi ama ben merak ettim internetten baktım abartılı şeyler yazıyor bilen biri bilgi verebilir mi?