Plnlmz gebelikte bu tarz kaygılar normal.müthiş bir hormon girdabına giriyoruz tüm vücudumuzu ele alıyor fakat antidepresan kullanmaktansa bence bol bol yürüyüş yapın, müzik dinleyin, yogaya baslayın..Antidepresan sizi sadece baskılar, motomot bir hal alırsınız bu da gebeliğinizin keyifli zamanlarından da birsey anlamamanıza sebep olur. Herkes aynı süreçlerden geçiyor endişelenmeyin.