Merhaba sevgili anneler.22+6 günlük hamileyim. Dünden beri ishal başladı bende korkuyorum. Aslında 3 hafta önce 1 kere ishal oldum. Sonraki hafta crp yüksek çıktığı için antibiyotik kullandım ve 2 gün ishal oldum. Bu hafta antibiyotik bitmesine rağmen 2 gündür üst üste ishal oldum. Normalde günde bir kere oluyordu. Bugün 2 kere oldum. Korkuyorum. Normalde hamile kalmadan önce ve hamile kaldıktan sonra ishal olan biri değilim. Bu sizce normal mi ? Dün hemşireme sorduğumda çok önemli bişey olmadığını söyledi ve yeme düzenimle alakalı olduğunu söyledi ama bugün 2 kere üst üste olunca korktum. Sizce pazartesi doktora gitmeli miyim ?