Kızlar merhaba öncelikle . Dün rutin kontrol için gittiğimde 32+6 iken rahim ağzı kısalığım olduğu için nstye bağlamıştı doktorum nst sonucunda kasılmalarım olduğunu ve 3 gün yatak istirahati yapmamı söyledi günde 3 kere magnezyum almamı önerdi pazartesi tekrar kontrole gidicem , bebeğim çok hareketli maşallah ama alt tarafta Cok baskı hissediyorum ve sürekli sertleşiyor toplanıyor , açıkçası biraz tedirginim , benim gibi olan varmı ? Bide benimle aynı haftada olan anneler bebeğinizin kilosu ve boyu nedir ?