Busebse Kızlar sade sodaya çok alıştım yemek yerken bile içesim geliyor fakat yemek sonrası hemen ardından içiyorum bı zararı olurmu bildiğim kadarı ile sade soda in bebeğe zararı yok
Birrannee- Busebse bende tüketiyorum maden suyunu canım bebeğe hiçbir zararı yok aksine içeriğindeki kalsiyum ve mineraller de bebeğiniz için faydalı ve hamilelikte oluşan kramplarada iyi geliyor yani doktorlar öneriyor içilmesini
Rbkny Busebse doktorum hergün iç 2 taneyi gecmesin ama dedi kemik gelişimi için cok faydalıymış basından bu yana gunde 2 tane içiyorum
Ysmmmnn Busebse evrt canm zararı yok 16. Haftada doktor bana 1 şişe soda ve 1 kase yoğurt ye günlük demişti
Gmsyusra Benim doktorum günde 1-2 tane içebilirsin dedi . Ben düzenli olarak her gün bir tane içiyorum mide yanmama iyi geliyor