34+5 gebeyim su fazlalığı çıktı iki gün önce böyle bir durum söz konusu değildi bunca zman şeker testim normaldi ama çıktıktan sonra yinede karbonhidrati filan kestim şekeri beyaz unu vs su fazlalaginin erken doğum dışında başka bir riski var mı ilk gebeliğim ve sabah karşı komşum çocuk içerde Allah korusun bogulur vs dedi gülsem mi aglasam mi bilemedim kapıyı kapattım yere oturdum ağladım sinirlerim çok bozuldu