YYaseminn canım hiç korkma bu 3-4 gün içinde doğurmazsan o açılman normaldir benimde 27 haftamda açılmam oldu ve doktor elle muayenesi yaptı 1 parmak açılmam olduğu ve akıntım olduğu ( nişanım gelmişti) hastaneye yatmamı istedi ben yatmadım eve geldim ama sık sık kontrole gittim ağrım sızım olmadı çok şükür şuan 33 haftamdayım (şuan ultrasonda açılma gözükmüyor mesela ama elle muayene etmedi tekrar)
bu arada önceki doktorumda bana 24 haftamda hafif açılmam ve rahim ağızı kısalığım olduğu söylemişti.
ben doktor doktor gezdim zeynep kamilde bir doktor bana ıkındığımda rahim ağızı uzunluğum 1 cm düştüğünü ve açılmam olduğunu söylemişti.
progestan fitil kullanıyorum akşamları 2 tane
1 ay iğne oldum her hafta düşük önleciyi birde 25 ve 28 haftalarımda ciğer geliştirici iğne yaptırdım.
bunların dışında magnezyum omega 3 devit3 damla kullanıyorum kansızlığımdan dolayı sabah akşam kan ilacı alıyorum