Aylinada35 ben gebeliğimin başında oraya gittim ama her gittiğimde farklı bir doktora muayene oluyordum, düşük riskim olmasına rağmen ultrasona bile sokma gereği duymadan ilaç verip yolluyolardı.bırakın ilgiyi yüzümüze bakmıyorlardı ben hiç memnun kalmadım ilk 3 ay içinde bıraktım..