teyzeee Ablam 5 aylık hamile ama karnı hala çok küçük 🙂 böyle hamilelik geçiren oldu mu merak ediyorumm🌸
Krizantem_ teyzeee Bende 27+1im. Benim de karnım küçük önden belli olmuyor yandan bakıldığında da hafif belli yemek yemiş de şişmiş gibi dışardan hamile olduğumu anlamiyorlar. Tabi gaz olunca ayrı o zaman her an doğuracakmışım gibi😂
Serendipity teyzeee 24.haftama kadar kendi pantalonlarimi giyiyordum. Suan 37.haftamdayim daha bir tane kiyafet almadim bebekte ve gelisiminde de bir sorun yok sukur. Karin kisiden kisiye degisiyor endise etmeyin. 30dan itibaren buyuyor
Fatmamilay Benimde öyleydi bir sürü kıyafet aldım büyük beden hiç biri olmuyor 🤣 şimdi 32 haftalık olacağız bianda büyüdü
Fridasrose teyzeee ben 5. Ayıma kadar eski pantolonlarimi giydim bence keyfini çıkarsın simdide kocaman olduk 🤣
Ftmasanli teyzeee gayet normal hemen de şişmez ya balon değil iç göbeği genişse ilerleyen aylarda belli etmez biz 36cı haftaya gşrcez yeni çıkmaya başladı
NilGrl teyzeee 8 aylık hamileyim. Daha millet yeni yeni anlıyor hamile olduğumu 😂 karnım öne değil de enine genişledi. 🤷🏼♀️
[silindi] teyzeee evet normal benm de ilk gebeligimde 6. Aya kadar böyleydi 😊 ama smdi ikinci hemen cıktı gobek😂