18 haftalığım 2 gebeliğim ama kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum sanki 18 değil de 30 şu haftalara geldim karnım da çok erken çıktı bu sefer kızımda ağırlaşmıştım ama 30 dan sonraydı niye böyle erken oldu benim gibi olan varmı ? Şuan 66 kiloyum bu arada