merveklyc bende 19+0 ım.ikincş hamlileğim henüz hareketlerini hissetmemiş olmak tedirgin ediyor bu aralar bebeğin eşi aşagıda progestan kullanıyorum bi kaç gündür çok bel agrım var ve sağ tarafımda bi sertlik oluşuyor sonra çok agrım oluyor orda anlayamaıyorum bulantılarım hala devam iki kilo aldım o da sanırım şişen karnım 🥰 ilk hamileliğimde bu kadarken hiç karnım yoktu şimdi çok net belli karnım