Arkadaşlar merhaba. Size bir sorum olacak. 23 şubatta çatlatma iğnesi oldum. Aralık ayında da kimyasal gebelik yaşadım. İğnenin 17. Gününde idrar testi silik pozitif çıktı. Ertesi gün kan verdim. Değerim 25 çıktı. Yine kimyasal gebelik yaşıyorum diye çok strese girdim. Bunun benzeri bir olay yaşayan oldu mu ? Sonuç ne olur sizce ?