babymom- Kızlar bebek beşiğinin korumalığını yikayacagim ama kılıflı değilmiş olduğu gibi yıkamam lazım nasıl yikayabilirim yapısı bozulur mu
Buse919221 Sanırım anne yani besiklerin uyku setinden sizinki de. Eğer öyleyse ben yorganini ve korumaliklarini komple yıkadım sonra da ütüledim hiç bişey olmadı. İlk başta bende sizin gibi korkmuştum sonra cesarete geldim attım makineye😂
Mlk84 Makinede sıkma esnasında çok deforme olmasın diye ben bağlayarak attım makineye. Hiçbirsey olmadı
babymom- Mlk84 bende yıkadım sorun olmadı hatta 300 devirde sıktırdım çok ıslak çıkmıştı baktım durumu iyi yüksek devirde bidaha sıktırdım bişey olmadı