2018 de epidural sezeryan oldum spinalde belden aşağısı tamamen uyusurken epidural de ayaklari falan hissediyosun doktora ayaklarımı hissediyorum dediğimde sadece ameliyat bölümünu uyuşturuyoruz dedi 2 saat sonra falan ayağa kalktım gece bebegime kendim baktım WC ye gittim çok kolay oldu bunda da o şekilde olacak