Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim dün gece lavobaya çıktığımda kalkarken böyle hani istemsizce tutamadım yanii su geldi iç çamaşırımı ıslattı korktum su mu idrarmı anlayamadım değildir dedim yattım gecede karnımda sertleşme tarzı toplanmalar oldu sabah kalktıgımda çamaşırım gene ıslaktı şimdi de kahvaltı yaptım adet ağrısı gibi ağrım var bel kasık kısmında mutfagı zor topladım uzanıyorum yatarken ağrım yok sizce su gelse anlamıydım burda bazıları anlamaman imkansız felan yazıyodu korktum ya sızoyosa felan diye