Omerhatice Fidoss ben varım canim oğlumda kullandım kaldırdım simdi nasipse kizimda kullanıcam memnunum ben canm 😊
Gigy Fidoss ben de alacaktım ama mağazada denedim, tekerlekler vs bana hantal geldi, katlanması vs baya yer tutuyor ,ama kullananların çok memnun olduğunu duydum
Dunyayse Bende yeni aldım daha kullanmadım e bebekten . Orda denedim hafif çoğu arabaya göre . Bütçe meselesi tabi 2500 gözden çıkarrsan çok daha iyileri var . Tekerler büyük ama bana daha cokk güven verdi