Melike07 26+0 karnabahar kadar oldu minik papatyam. Hem çok heyecanlı hem de endişeleniyorum zaman zaman. Çoğu gitti azı kaldı. Sağlıkla, güzelliklerle gelsin tüm minikler 🙏
ogrencianne35 Melike07 6.haftadan beri zor geçiyor önce düşük riskim vardı tam herşey normale döndü ddm 14.haftada erken doğum riskim olduğu ortaya çıktı bebeğim sağlıkla gelsin de bir şey istemiyorum… çevredeki psikolojik baskı da var tabiki. dayansandan 7.aya kadar bari diyen eşimin akrabaları sanki ben doğ erken diyorum
Melike07 ogrencianne35 ahh canım benim sen etrafa kapat kulağını insanlar anlasa da bazen anlamamış gibi yapıyorlar. Sen üzme kendini, enerjini hep olumlu tut. Sağlıkla ve ne zaman gelmek isterse o zaman gelsin minik 🌸