Papatyadelisi Hamılelığinizde hamburger ,lahmacun ve çiğ köfte yediniz mi acaba ?😂😂 ben 24. Haftama girdim hepsınden birkac kez yedim arada😀 ama saglıklı beslenmeyede calısıyorum böylede oluyor arada napalım can çekiyor güvendiğim yerlerden yedim🙄🙄
Mavi87 Papatyadelisi yedim ama kendim yaptım çoğunlukla 😊 midemin aşırı bulandığı ilk dönemlerde çiğ köfte almıştım. Ama sonra onuda evde robotta yaptım 😆
Papatyadelisi Bhralp0501 yaa 🐣🙈 biz hamişleri o kadar korkutuyorlar ki hamburger yeme ,çiğ köfte yeme pizza yeme lahmacun yeme onu yeme şunu yeme ee ne yıyelım anca sebze ot mu yıyelim can çekiyor aşerıyor ınsan napalım yani yemeyip içimizde patlıcagına karnımıza gitsin yok kilo olurmus olsun verırız yok zararlıymıs bebege ama tanıdıgım bütün hamışler yiyor hepsıde saglıklı bebek dogurdu yemeyelimde taşa mı dönelim😂🤩
noktaninannesi Yiyiyorum hepsinden hatta waffle kumpir falanda yiyiyorum aklımda değil midem de dursun 😂
Bhralp0501 Papatyadelisi Kesinlikle katılıyorum 😁 zaten belli bir noktadan sonra siz de istemiyorsunuz yemek. O nefsin körelmesi lazım bence. Ben mesela pizza ve hamburgerden sıkılmış vaziyetteyim 😁 doktorum da zaten haftada bir kez yesen bile bir şey olmaz, ama yiyip yiyip hareket etmemezlik yapma demişti. Yağ’a dönüştüğü için yediklerimiz çoğunlukla bizim için sıkıntı olacak.