Sevinc21 Aiska yaa 3 aylıkkenmi? Zor olmalı bende ondan korkuyorum zaten emin olamam öyle bişey cıkınca ya yanlış cıktı ya ben boşuna bebeyme kıyarsam diye((
Aiska Sevinc21 ben 2 3 doktora gosterdim usmda da ayni seyi soylediler yani emin oldugum icin aldirdim 5 aylik 3lu taramada cikti. Hayirlisi insallah sag salim aliriz kucagimiza
Sevinc21 Aiska gercekten şukurki gecmiş cok zor cunkii.( İnşallah bebeynizi sağlıcakla kucagınıza almak nasib olsun tum anne adaylarınada bendd onlar içinde tabii)) Allah yardımcımız olsun 🙏🌹