Mybaby90 Kızlar ocean mummys kullanıyorm 1 aydır 16 haftalığım. Ancak araştırınca regenesis için övgüler okudum. Sizce hangisi ? Çok bir fark yok gibi aralarında ama regenesis saça vs iyi mi geliyo
34_21_23 Mybaby90 kendimi bildim bileli uzun saç kullanırım kendimi bildim bileli saçım avuç avuç dökülür. Son 3 aydır regenesis kullanıyorum saçımı tanıyamıyorum hiç dökülmüyor. Annem çok muzdaripti bu konuda yerler hep senin saçın derdi 😀 geçenlerde gittim 10 gün kaldım gözlerime inanamıyorum diyordu kadın 😂
Esosun Mybaby90 ben ocean mummy kullanıyorum memnunum ama b vitamini kokusu çok geliyor yutacağım sırada sonra geçiyor 30 lusu 70-80 tl gibi bi fiyatı var 13. Haftadan beri kullanıyorum 32. Haftadayım
Esosun Mybaby90 ayrıca benim hiç saçım falan dökülmedi zaten aksine hamilelikte saç artar doğumdan sonra eski haline döner azalır 😅
vuslat90 Ben doktorumun tavsiyesi ile r Genesis kullanıyorum cokta memnunum sac konusuna gelince 23+5 haftalik hamileyim saçlarım dökülmedi cok şükür fiyati da 68 TL tavsiye ederim ama yine de en iyisini doktorunuz bilir
Brcklc @Mybaby90 benim doktorum ocean mummys önerdi son birkaç ayım bebek içinde benim içinde çok iyi geldi acikcasi
BurcuP Mybaby90 7 haftalıktan beri re genesis kullanıyorum 35 haftalık olduk memnunum kendimi güçlü hissediyorum
BurcuP Emelingoo doktorum folik asit bile vermedi sadece bunu kullan dedi 5 ay bitene kadar da sadece bunu kullandım.