Hafise hemen hemen aynı zamanlarda doğuruyoruz🐒 valla her geçen gün pahalılaşıyor herşey iyice stokçu olduk daha evvel de bebek alışverişi yapan biri değilim en uygun da anladığım kadarıyla ebebek..instagramdan tulum sipariş verip sakız gönderilmesi riskini de alamıyorum😅inş ara ara %50 yapıyordur ebebek