fatmArslan06 18+5 haftaligim kendimi hamile gibi hissetmiyorum bazi belirtiler vardi onlarsa kayboldu 1hafta 10 gündür ağız acılığı falan oluyordu
Kbra1234 fatmArslan06 ay canım bende 21+3 üm daha bebeğin hareketlerini hissetmeye başlamadım bende kendimi öyle hissediyorum hiç hamile değilim gibi
Minnakkkk fatmArslan06 bende bugün tam 19 haftalığım bulantılarım hala devam ediyor iki 2 kilo aldım ikinci gebeliğim ama hala hareketlerini hissetmemiş olmak tedirgin ediyor bazen 😒 bi kaç gündür sağ tarafım birden sertleşiyor ve sancı oluyor ve çok bel ağrım var ilk hamileliğimde böyle seyler yaşamamıştım doktora randevu da alamadım Pazartesi gidicem böyle seyler yasıyor musunuz hiç
Aiska fatmArslan06 hamileligin en guzel haftalaeindasin tadini cikar. Zaman gecdikce agirlasacaksin o zaman hiss edersin🤭😊
fatmArslan06 Minnakkkk benim iş tutarsam belim ağrıyor genelde elektrik süpürgeden yoksa iyiyim sağa sola dönerken yatınca benim de değişik tuhaf bisey saha dönünce lok ediyo ağrıyor sola dönünce de o tarafa kayıyor bisey ağrıyor tuhaf bi ağrı okdar
Minnakkkk fatmArslan06 yani mecbur ayakta kalıyorum gün içinde yarım gün çalışıyorum öğretmenim ister istemez ayakta kalıyorum e Evde bi de küçük çocuk olunca dinlenmek pek mümkün olmuyor 🙈
_Elifffffff_ fatmArslan06 aynı şeyi bende yaşıyorum halbuki zor geçti hamileligim ama karnimda bir bebek varmış gibi hissedemiyorum sanki aynıymış gibi hayatım:( 18+2yim bende inşallah bebegimin hareketlerini tam hissetmeye başlayınca o hisside yasarim
Dilara-23 Bende hiç hamileliğimi hissetmiyorum ya 13 haftalığım daha ama ilk 3 ayım resmen bulantısız ağrısız sızısız geçti gerçekten hamilemiyim diye düşünmeye başladım biara🤣🤣🤣cinsiyetten olabilirmi acaba kızlar 🤔