Yesimmm93 Çok acil yeşilpınarda iyi bir kadın doğumcu lazım tavsiyesı olan varmı 27 haftalığım bi kere daha post açmiştim avrupa yakasında nerde oturacağım tam belli değildi şuan ispartadayım 2 gün sonra İstanbul Yeşilpınara yerleşicez hemen bi doktora giriş yapmam lazım 🙏😊
Yoncaeroglu Yesimmm93 veya elif tip merkez gülşen hanım kendisi asya hastanesinde doğum gerçekleştiriyor ikiside güzel 😊😊
Semaozturk Yesimmm93 canim selam bende yesilpinar civarinda oturuyorum kucukkoy duygu hastanesinde yesim hanim var cok iyi bir doktor bende gidiyorum kendisine tavsiye edebilirim
YaSeEeeee Yoncaeroglu Kötü yönlendirmek istemem ama ben Elif tıpın orda oturuyorum bu konuda hiç iyi olduğunu duymadım, bende 31 haftalık hamileyim özel duygu hastanesine gidiyorum
Yoncaeroglu Yesimmm93 elif tip.muayene ücreti 30 tl normal doğum 1100 sezeryan 1400 avrasya hastanesi muayene 80 tl normal doğum 1500 sezeryan 2000 isteğe göre sezeryan da 3500 canım
Yesimmm93 Btlgnlty başarı hastanesı iyi diyorlar aslında doktorunuz kim acaba birde yoğun bakımı varmı hastanenin ☺️
Yoncaeroglu YaSeEeeee kendim elif tıpa gidiyorum susma kadar bi sıkıntı yaşamadım 34 haftaligim canım
PnRTurK53 Alibey hospital nursen dörücü gittiği hastaneleri takip ederim yıllardır bukadar sevecen ve net bir doktor daha görmedim dış gebelik yüzünden 3 sene önce ölümden döndüm sağ olsun diğer dr lar kimyasal gebelik deyip eve gönderirken dikkati sayesinde kurtuldum ve birdaha bebeğim olmamıştıki sayesinde tabiki öncelikle rabbimin izni ile tedavi ile onda hamile kaldım 50₺ muayne ücreti doğumuda en fazla 1000₺ dir konuşmadık ama ben çok memnunum hastane eski eğer gösteriş değil dr arıyorsan tavsiye ederim cnm
Yesimmm93 PnRTurK53 kesinlikle doktor önemli ama hijyenıde önemli hastanenin 😁 bide yoğun bakımı varmı hastanenın acaba
YaSeEeeee Yesimmm93 canım muayene 75 tl, nst 15 tl, normal Doğum 1000 tl, sezeryan 1400 tl doktorum Ayten hanım ben gayet memnunum kızım canım aşkım diyor konuşurken 🙈😎🤩🤩😀
PnRTurK53 Yesimmm93 canım yeni doğan yoğun bakımı var hastanenin ben onada baktım doğum haneyide gördüm gayet yeterli ve oralar tertemiz muayne katları ve karşılama yanıltıyor insanı küçük olduğu için hastane gibi değilde tıp merkezi gibi
Yoncaeroglu Yesimmm93 başarı hastanesi de avrasyada bana çok yakın ve başarı için personel yok hastane bomboş deniliyo ama gidip kendim bakmadım tabiki
Btlgnlty Yesimmm93 Selime demirbaş doktorumun ismi çok ilgili ben memnun kaldım yeni doğan yoğun bakımıda mevcut hastane de Bu arada bende Yeşilpınar da oturuyorum ☺️