6.0 haftalık gebeyim bu sabah yoğun sayılcak bi kanamam oldu doktora gittim bebekte şuan bi sorun yok etrafı kanıyo dedi doktorum tabikide düşük riskim var progestan iğne ve hapa başlattı beni haftaya tekrar gidicem kontrole kalp atışını duyamadık henüz bu şekilde sorun yaşayıpta atlatan oldumu içimi ferahlatmak istiyorum açıkcası