Dbe24 Merve3460 Ben deterjan olarak baby me aldım şampuan olarakta dalin aldım yumuşatıcı bebek yağı falan almadım
Ozlem23 Merve3460 yumuşatıcı kullanma bebek eşyalarında onerilmiyo dalini bilmem ama üni babynin içeriği temiz değil bildiğim kadarıyla Şampuan için babyme ninkileri kullanabilirsin onalr hem uygun hem temiz ıslak mendil ben sleepy aldim bebek yağı değilde bebek nemlendiricisi kullanın yenidoganlarda yağ gözeneklerini tikiyormus
Nilaylks Merve3460 sebamed şampuan pişik kremi aldım losyonu da aynı marka alıcam diğerlerinden daha pahalı ama daha iyi olduğunu okumuştum burada
Cicekkiz1 Merve3460 kesinlikle tecrübelerime dayanarak e bebekteki baby&me kullanın derim. Hem fiyatı uygun hem içerikleri güzel ☺️ ama yumuşatıcı önermem kesinlikle. Bebek yağı da önermem onun yerine losyon kullanın💞 sevgiler
Ahsennurrrr Merve3460 duru granül kullanıyorum bende çok memnunum yumuşatıcı konusunda Dalin kokusu efsane ❤️
Namur Bu konuda kesinlikle simdiki dogan nesil alerjik olarak dogdugu icin kimyasal hic bir urunu onermiyorum tavsiyem bitkisel icerikli olmasi Ersağ markasi bu konuda cok guvenilir Hem türk firmasi hemde guvenilir
Taze_gebe Merve3460 araştırarak alan arkadaşlarımın (biri kimya müh bu arada) uni de zararlı bi madde olduğunu demişti mustela kullanıyorlardı