Yusufveannesi allah nasip etsin çıktığında bol bol emzir. sütüm yetmiyor yaramıyor diye düşünme. çocuğun gücü olmadıgından kısa sürede ememiyor ve anneler vazgeçebiliyor çoğu anne bunu kendinde arıyor. yetersiz olduğunu düşünüyo. o yüzden 2 saat emzir ilk 1 ay . sonra 1 saat. sonraları azaltırsın zaten. Arkadaşların dediği gibi sarılık çok yaygın bunun sebebi de bu ilk günler süt alamama gibi muhabbetten oluyor normal genel olarak tabi sana çok zor. okudum bende allah şafi adıyla şifa versin tez vakitte kavuştursun kollarına..