cansuyldz33 Sma almaya karar verdim mamayı ne olur ne olmaz amaçlı anneler yalnız comfort ? Optipro ? Karar vermedim siz ne aldınız
Yaagmurr cansuyldz33 canım ben mama koymamıştım biberon almıştım yanıma sütüm gelmişti ama öyle aman aman değil hemşire mama yapıp getiriyorum demişti kendisi yapmıştı 1 kerelik yetti zaten seninkilerde yapar mı acaba yine evde bulunsun da
Dakss cansuyldz33 ben kendimi şartlamamak için koymıcam valla hiçte araştırmadım 🤷♀️ Sütüm harıl harıl gelecek psikolojisiyle gidiyorum 🤣