gzmcn Merhaba kızlar , bende 16 haftalık hamileyim malum pandemi dönemindeyiz , bu süreçte doğum yapanlar tecrübelerini aktarabilirler mi? Yanınızda kim kaldı, kaç kişi kalabiliyor , ziyaret nasıl gerçekleşiyor ?
Beyzan gzmcn gece sadece bir kişi kalıyor pandemi önce de çok farklı değildi durum. Özel hastaneler gündüz ziyaretçi konusunda çok sıkıntı yapmıyor. Sadece doğumhane de Ameliyathanede filan ağızda maske olması biraz yoruyor insanı. Bir de bazı hastaneler covid testi yapıyor doğum öncesi hem anneye hem kalacak refakatçiye kimisi de sadece anneye test yapıyor. Sizin doğuma daha varmış inşallah o zamana biraz daha normalleşme sağlanmış olur. Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🌸
Mmhtpmhmt04 gzmcn 9 gun önce özel hastanede doğum yaptım tansiyon sebebiyle 37+4 te doğurdum. Yanımda annem vardı o gitti ablam kaldı ayni zamandan eşimde kaldı kimse bisey demedi belki özel hastane diye pandemi dolayısıyla çok yatirmiuorlar zaten ertesi gün çıkardılar hemen devlette nasıldır bilmiyorum
gzmcn Beyzan aminn teşekkür ederimm☺️ Ne yazikki çok umudum yok o zaman bazı şeylerin değişeceğine ama hayırlısı olsun hakkımızda
gzmcn Mmhtpmhmt04 benim doğum yapacağım yerde özel hastane olucak umarım öyle olur eşimin kalmasını istiyorum fakat ilk bebeğimiz oldugu için annemin bana daha yardımcı olacağını düşünüyorum bakalım umarım ikiside kalabilir gece 😌