Kızlar dün akşam çok hafif bi kanamam oldu tabi hemen hastaneye koştuk. 31+3 hafta hamileyim. Nstye bağladılar yatış önerdiler ama kabul etmedik zaten saat geçti eve döndük sabah erkenden doktora gittik. Hemen muayene olacaksın dedi o kadar korkuyodum ki o muayeneden yalvardım bakılmasın diye ama kızdı. Erken doğum olursa nasıl anlıycaz dedi. Korka korka gittim ebe sağolsun konuşa konuşa elimi tutarak yaptı aynı zamanda aynı yerde hemşireydim gebelikten dolayı ayrıldım. Biraz canım acıdı ama çoook aşırı değildi. O yüzden sizde korkmayın diye yazdım 😍