@Mamacitaa5 bence en iyi nem Su’dur.bol Su tüketmeliyiz ve içeriği temiz olan nemlendirici kullanmalıyız ben şahsen pahalı.kremler yerine hindistan cevizi yağı kullandım 36 dayım sadece karnımın alt bölgesinde iki tane ufacık belirdi okadar neolur son iki üç haftada bilmem ama suanlik memnunum