MinikMucizem23 bende aynı şekilde oluyor , bir bayma gibi bazen de çekme gibi bazen damar atması gibi , doktor normal dedi Rahmi büyüyor . Bu doktorları de anlamiyorum ne olsa hep rahim büyüyor normal diyorlar , bir tane doktor infeksiyon olabilir dedi ama baktırmadım çünkü ne kokulu akıntı var ne kaşıntı . Ole de kaldı işte bende 16.5 haftadaim