zynep24 Haticearen yaaaaa benim doğum günümdeeee 😍 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah size çok duygusal bir bebiş geliyor herseye aglayabilir😍❤️
umutunannesii Ccff3435 bizimde temmuz ☺️ allahinz izniyle inslh sağlıklı saatli bı şekilde kucağımıza aliriz
gzmcn Bizim eğer günü gününe doğarsa tam olarak 2.evlilik yıldönümümüze yani 30 Ağustosa denk geliyor 🙈🥰🐣
Goxun gzmcn benimde nişan tarihim ve normal doğum o zamanlara denk geliyor dedi doktor ama sezeryan yaptırmaya karar verdim☺️
Bitutamkahve . Ogluşum erken veya gec gelmezse Doğum 22 mayis gözüküyo❣son aylara girdik mı zaman geçmez oldu yaa
seyram Bitutamkahve benimde haziran ortası yada sonu gibi inşallah ama gerçekten son aylar geçmiyor çok yoruyor ve sıkıyor beni artık birde gebeliğe bağlı yüksek tansiyonum çıktı o da ayrı bastırıyor 😔😒
Filiz3414 esma_korkut Benimde 12 mayıs gözüküyordu bır hafta erken gidiyo dedi doktorumuz bu bir hafta önce gelebilir demek demişti 🥰
melikeyldrm_54 esma_korkut benimle aynısınız ama sezaryen olacağı için 3 mayısta alırız dedi doktorum 2 3 hafta önde kilosu erkende olabilir galiba