Merhaba arkadaşlar benim beş haftam kaldı şimdiden çikolata siparişi vermeli miyim? Sipariş ettiğiniz memnun kaldığınız bir yer mı tadı güzel olan ? İnstagramdan bir kutu(700gr isimli falan 30 tane de magnet hediyeli bir kolonya )200 tl dedi uygun mu nasıl fiyatlar