minikprensesimmm 38+4 suan tek belirtim olan ishal. Yalancı sancılarım bile beni bırakıp gittiler☹️ Neyse burda okumuştum böyle birşey cidden doğru mu
aydinaleyna61 minikprensesimmm bende burda bekleyeyim bende 36+ 4 düm geceden beri 4 kere kalktım o kadar kötüyüm ki yani son 3 4 gündür ishal derdiyle uğraşıyorum bende doğum belirtisi diye duydum ama kesin bir bilgim yok
Zeynepelf Bende 36+3 2-3 gündür ishal var ve nst de sancılarım çıkıyor. Adet sancısı gibi sancılarım da var bakalım ne zaman doğurcaz😂
minikprensesimmm Zeynepelf ayyyy ben 38+4üm ama sancı felan hissetmiyorum bebekte çok hareketli normalde bi sakinliğe büründü günlerdir😅
aydinaleyna61 Zeynepelf aynı belirtiler bende de üstüne üstelik 1 cm açılmam var yaklaşık 1 haftadır sancılarımdan dolayı 1 gün hastanede yattım ama sonuç yok bekliyoruz hala
aydinaleyna61 minikprensesimmm kesinlikle sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah yavrularımızı ❤️☺️
-ozlem minikprensesimmm aynı günlerdeyiz canım benimde 3 5 gündür bi hareketlendi kii ay canımı acıtıyor giç bu kadar hareketli olmamısdı 😊
aydinaleyna61 Zeynepelf sancılarım ve kasılmam oluyordu yatış verdiler ağrı kesici serumlar falan taktılar öyle ama hala devam ediyor bakalım hayırlısıyla doğsa keşke
aydinaleyna61 Zeynepelf ikimiz içinde hayırlsı olsun ama korkuyorum ben ya doktor sancılarına göre açılmanın ilerlemesi lazım dedi pazartesi gidicem bakalım inşallah olumsuz bir şey çıkmaz
aydinaleyna61 Zeynepelf evet sancım çok oluyor ama sürekli değil olunca beni ağlatacak noktaya getiriyor dayanamıyorum ama zamanı var işte bakalım