18.haftadayım bugün itibari ile ama hala tık yok😅Benim gibi olan var mı ya destek olalım bebesini hissetmemiş olanlar olarak birbirimize. NOT: Bin 13. 14. Hiftidi bibiğimi hissittim micizi gibi bişiydi" diyecek olanlar lütfen yorum yazmasın rica ediyorum 😂😂