Bebek4545 Arkadaşlar merhaba son adet tarihim 10 şubat 10 Mart’ta 102 beta değeri ile hamile olduğumu öğrendim . 11 Mart’ta dayanamayıp yine test yaptım 170 çıktı. Tekrar kan testi yaptırmadım . Ne zaman dr gitmeliyim sizce
gulfem_93 Bebek4545 bence gününüz geçtikten sonra en az 5 gün sonunda gidin. Kese görünmeyebilir yada kese görünür bebek görünmez kafanız daha çok karışır. Ben sabretmiştim randavu alıp beklemiştim. Çok şükür sorunsuz görmüştü doktorum
Gizmom Bebek4545 2 günde bir 2 kat artıyor beta, bence haftaya gidin kese görünmüş olur ben beta 1500de gitmiştim kese görünmüştü
ilkcan64 Bebek4545 canım beta değerinin 4000e yakın olması lazım kesemin gözükmesi için eğer erken gidersen alttan bakıp görmek isteyebilir bu yüzden acele etme bekle biraz önümüzdeki hafta değil fakat ondan sonraki hafta pazartesi gidebilirsin
esra572 Bebek4545 canım biraz daha bekle 2gunde 2kat arttığını hesaplayarak 1.500 vajinal ultrosonla gözükür
gulfem_93 Bebek4545 ben hamilelik teşhisi için ekstra kan testi yaptırmadım direkt doktora gittim ve ultrasonda baktı direkt görününce gebelik var dedi ve rutin testlerim yapıldı
Bebek4545 esra572 peki ardarda yaptığım da beta daki artış nasıl bugün 13 mart sizce yaptrayım mı bir daha
132025 Bebek4545 ben tam 6+0a aldım randevu kalp atışı duyulmazsa sonraki hafta 7.hafta olduğu için duyulur diye