aaysecoo Üstteki görsel bugün yaptığım test, alttaki testi dün yaptım. Reglim 2 gün gecikti sizce hamile olabilir miyim? Dünki testte silik çizgi görmüştüm ama bunda göremedim😔😔
Zeyneep7 aaysecoo kuruma çizgisi falan olabilir ben de gördüm ama eğer tam tersi günlerde yapılmış olsaydı hamilelik ihtimali vardı.. ama adet olmazsanız hala gidin kan verin 🌸
BTSG04 aaysecoo canım bir iki gün daha bekle adetin gelmezse kan verirsin. Testler 10 dakikayı geçince geçersiz oluyor anında çıkması lazım çizgilerin positiv olması için. Rabbim gönlüne göre verir inşallah 🌸
Kubraylmz0 Regl günün 2 gün geçmiş henüz erken olabilir test için benim 1 hafta geçmesine rağmen kanda belli olmuştu 🥲