Mertimm dediğin doğru canım benimde bebişinde bi sıkıntısı yok şükür benim gittiğim doktor 40 ında alıyormuş erken olmazmış solunum sıkıntısı yaşayabiliyor bebekler beklemek en güzeli dedi başka doktorada gittim oda baştan beri seni kontrol eden doktoruna git iyisini bilir ben zaten full doluyum dedi bende mecbur bekliyorum suyu falan değil 40 ında alacakmış 🙄 ilkide sezaryen buda öyle olacak