Merhaba kızlr bugün doktora gittim merakımdan bir hafta önce gittim doktorun söylediğinden, 15+3 de, doktor her organına baktı cok sükür bısey yok beyni falan temiz dedi ama bagırsaklarda hafif parlaklık görüyorum, ama ikili testin cok normal endişe edecek bısey yok genelde 20 de gecer dedi, neden olabileceğini söylemedi, haliyle içime bi kurt düştü,sizde de böyle bi durum var mı 😞