Cicilibicili RabEm göktürk kendi başına oldukça karakterli bi isim bence. Ben koysam tek koyardım göktürk ismini. Zaten oldukça da uzun bir isim iki isim ve soyisimle çok uzun olur
42_Saripapatya_42 Bencede Göktürk tek olarak kalsa daha hoş sanki.benin yegenlerim var iki tane Göktürk ve Gökalp 🥰