DemirleHayat Hellobaby2 Hellobaby2 lcw den kendi bedenim hamile pantolonu aldım 26+2deyiz 1 aydır falan giyiyoruz oldukça rahat bir de eşofman almıştım oldukça rahat ettim
Misto Hellobaby2 ben lcw nin pantolonlarınindan kullanıyorum yandan göbek buyuklugune göre ayarlanabilir dügmeli lastiği var çok cok rahat sanki üzerinde yok gibi