Anneolacagimkiben Özellikle tecrübeli anneler sizden cevap bekliyorum 23+3 teyiz ama hareketlerini hissetmiyorum bu normal mi detaylı ultrasonda bir sorun çıkmadı ama endişeliyim 😕
Misto Anneolacagimkiben benim 19+6 ancak sırt üstü yattığım zaman çok az kıpırtılarını hissediyorum sadece tekme atmıyor icerde geziniyor sanki minik minik ama çogu zaman onlarıda hissetmiyorum korkuyorum ama ultrason kontrollerimiz gayet guzel cikti sagligimiz gayet yerinde kalbide guzel atiyor bebegimin doktorumuz haretlerini de begendi oyuzden kendime stres yapmamaya calisiyorum
fatosd84 Anneolacagimkiben bende çok hissetmiyordum az aZ büyüdükçe hissediliyor bi de kilonuz varsa öyle oluyor bende öyle oldu siz bide doğunca görün şimdi hiç durmuyor kıpır kıpır
Anneolacagimkiben Burcuckmk hissettim bir kere sadece çok belirgin tekme atti sonra kesildi bazen sertlik oluyor karnimda ama hareket yok
Nehirimmm06 Misto 19+3 oldum bende aynı dediğiniz gibi sadece salı günü dışardan farkedilecek kadar tekme attı onun dışında hiç hissetmiyorum geceleri elimi karnıma koyarsam pıt pıt sadece
Misto Nehirimmm06 oglumdayken ohooo bu haftalrda içimde kılıç kalkanlar oynuyordu cok haretliydi ve haretleri çok belirgindi oglumu zaten cok erken hissetmeye başlamistim şuan kizim olacak inanın daha yeni yeni hissetmeye basladım demekki her bebek bir olmuyor 🤷♀️
Nehirimmm06 Misto benim şimdi oğlum olacak cinsiyetle de alakalı değil ama hamilelikler değişiyor sanırım dediğin gibi
Misto Nehirimmm06 bencede cinsiyetle alakalı degil bebeğin karakterine gore degisiyor demekki sakın yapili olacaklar bebişlerimiz
Nehirimmm06 Misto inşallah canım ultrasona gidiyorum bisiklet çeviriyor sanki eve gelince tık yok sağlıklı olsunlar da önemli değil napalım
Misto Nehirimmm06 tabi önce saglik canım benimkide ultrasonda öyle cok hareketli ama normalde tık yok anlamadim gitti
Burcuckmk Anneolacagimkiben benimki duz yattığımda genelde buyuk haraketler yapar otururken sadece sertleşiyor ama usg de fıldır fıldır