sevgiliminikizim Elime geçen prayı zor durduruyorum kendime de gitmiyor ama ya gereksiz şeye gider ya da tabiri caizse uçar elimden şimdi 1 gram alamam elimde o kadar para var çünkü yarım gram almak mantıklı mı alan var mı aranızda
Symazturk sevgiliminikizim bence mantıklı çünkü tam da olsa yarım gram da olsa altın altındır yatırımı altın olarak düşündüğüm için ben de olsam alırdım 🙈😀
Merveakbulutt sevgiliminikizim biraz daha biriktirip çeyrek alamaz misin kuzu bende elimde tutabilen biri değilim aslında ama o parayı anneme veriyorum elime para geçince yine veriyorum gidiyorum çeyrek alıp geliyorum nerdeyse 4 aydır çeyrek alıp geliyorum hemen . Bebegim doğduğu günden beri eş dost gelen giden para verdi ona da tam cumhuriyet altına para yetiyordu aldım attım kenara yani altın işi gerçekten karlı. Öyle değilde hesp acabilirsin paran ne kadar grama yetiyorsa öyle ala ala birikiyor altın hesabı da düşünebilirsin