Civciv_geliyor1 Kızlar ben 4+3 teyim şuanda sadece adetim gecikti ve ara sıra kaşık ağrısı ve bel ağrısı oluyor mide bulantınız ne zaman başladı erken mi benim için yoksa rahat mı geçiricem acaba 😂
Minikasya Civciv_geliyor1 İlk gebeliğimde hiç olmadı. Bunda 10 günlükken başladı 3 ay devam etti. Yani olacak diye bi beklentiye girmeyin. Herkeste olmaz
Dilarraa Civciv_geliyor1 ilk ay başladı baş dönmesi mide bulantısı 4. Aya kadar devam etti 🤦🏼♀️ Kişiden kişiye değişir tabi bulantı ama bazı doğum yapan tanıdıklarıöım tabirine göre kız çocuğunda bulantı daha çok olurmuş
Symazturk Civciv_geliyor1 16. Haftadayım bulantım olmadı desem yeridir siz de olmayacağını düşünün 😇 sadece bazı sabahları midem boşken çok hafif olmuştu bir de anne ile kızların gebelikleri benzer oluyor anneniz gebelikleri nasıl geçmiş sorun derim 😀
Selviinurr Symazturk keşke anneme cekseydim bu konuda 😑annemin hiç midesi bulanmazmis normal hayatına devam etmiş ama benimkisi tam aksine 5.haftanin sonunda başlamıştı bulunmaya 13.haftadayim daha da devam ediyor. Gece gündüz demeden sürekli olarak
Civciv_geliyor1 Genelde 5- 6 haftada başlıyor galiba benim daha zamanım var galiba hepimizin allah yardımcısı olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻♥️
Mucizemmmmmmm Civciv_geliyor1 herkezin farkli canim 6 haftamda basladi 39+4 hala migde bulantim ve istifralarim devam ediyor
Rbkny Civciv_geliyor1 7-9 arası mide bulantım oldu sonra gecti suan 14+2 olmama ragmen 12 haftadan beri tekrar basladı inşallah mide bulantın olmaz cok zor bir durum😂
minikturta Civciv_geliyor1 8. Hafta gibi başladı 20. Haftaya kadar devam etti 🤭 21+5 deyiz şükür biraz atlattık gibi umarım hiç yaşamazsın güzelim 😍😘