Günaydın güzel hanımlar,
Öncelikle hepinize sağlıklı, huzurlu, çok güzel bir hamilelik dilerim. Hamile kalmaya uğraşan tüm güzel kardeşlerim içinde tez zamanda Rabbim hepsine annelik duygusunu yaşatmasını dilerim.
Artık çoğunuzla birbirimizi tanıyoruz ne mutlu bize🌸 2 gün önce aniden evde şiddetli bir bel ağrısı ile hastaneye kaldırıldım. Ama yaşadığım bel ağrısını ve kasıklarıma o ağrının vuruş gücünü anlatacak kelime dağarcığım bence yok😀 Tam 4 saat boyunca çığlık çığlığa bir sancıydı başımdaki tüm hekimler şaşkın ben şaşkın garibim eşim perişan🙈 Normal doğum sancısını çekmedim demeyeceğim artık☺️33.haftamızdayız ikiz bebeklerimle.. Bebeklerimizde en ufak bir sorun yoktu şükürler olsun ne kalp atışlarında ne hareketlerinde sürekli nst ve ultrasona bağlı kaldım 4 saat..ara ara kasılma ama asla doğum için önemli seviyeler değil rahim kontrolleri en ufak bir açılma aksine deli gibi kapalı bir rahimle bekliyoruz. Allahım bir daha değerli hocam Furkan Kayabaşoğlundan bin kere razı olsun. Ben o sancıları çekerken benimle ağladı desem yeridir☹️ Ve asla pes etmedi 4 saat içinde 1 kere alalım artık bebekleri ne dersin sen çok kötüsün senden korkmaya başladım dedi hocamın gözlerine bakarak tek söylediğim ağlayarak, ben size bıraktım kendimi size güvenim sonsuz kendi karınız olsaydı ne yapardınız işte aynısını uygulayın dedim. 2 dk müsade istedi geldi tekrar yanıma senin gücünle benim gücümü birleştirdik almıyorum bebeklerimizi küveze sokmayacağız Allah bizim yanımızda ben hissediyorum hadi dayan geçiricem sancılarını dedi. 4 saatin sonunda sancım oldukça azaldı ve hastaneye yatışımızı yaptı. Normalde doğumum 1-10 Nisan arasıydı. Şimdi dileğimiz inşallah 34-35.haftaları görmek Rabbim izin verirse tabiki herşey olun elinde O der ve OLUR dilerim hayırlısını en iyi zamanını sağlığını bize oldurur kurban olduğum. Sizlerden tek dileğim dua güzel kardeşlerim. Ne olursunuz bana ve bebeklerimize dua edin biraz daha sabredelim sağlıkla kucağımıza alalım. Karşılıklı dualarım hep sizlerle, şimdi nerede zorda, darda, karanlıkta olduğunu hisseden bilen, duasını bekleyen, huzuru arayan, içimi birşey ferahlatsın diye ellerini göğe kaldırmış bekleyen canım kardeşlerim varsa tüm dualarım en güzel meleklerle sizleri bulsun🤍 Her zaman dediğim gibi umut hep var yeter ki bizler göğe bakalım nefeslerimizi kurban olduğum Allahım bizlere bağışlasın ve herşey çok daha güzel olsun🧡🤎