kelebek15 kızlar 22 +4 haftalığız.bebis kilosu 500 gr geldi boyunu söylemedi.siz de durumlar nasil.sekerden şüpheleniyorum da kilosu haftasına göre uyumunu merak ettim
44Queen kelebek15 20 de 450 di size şekeri doktor mu söyledi siz mi düşündünüz neye göre düşündünüz yani
Omerhatice kelebek15 bende 22+2de gittiğimde 500 gram dedi gayet güzel gidiyor dedi 10 dakika ugrasti boyunu ölcemedi aşırı hareketli benimki en son usg cihazına tekme attı doktorda guldu olcmuyom kiz tamam dedi 😂😂
kelebek15 sumeyye60 aslında doktorum gayet normal dedi ama gözlerimde bi kızarıklık oldu göz doktorum şüphelendi.bileklerimde ve parmaklarında da bi şişlik ödem var bu ara alyansim sıkıyor acaba dedim ama normal galiba
kelebek15 44Queen hemen hemen aynıyız o zaman o haftada biz de öyleydik.10 günde 100 gr almışız normal diyor doktorum