Zeliha33556 ben de polip için olmuştum, sonrasında çok az lekelenmeler olmuştu bir kaç gün içinde geçti. Ameliyattan sonra da doktor rahmin dar olduğunu söylemişti bana ama çocuğum olduğu için düzeltmedi zaten oluyor tekrar olur demişti. Sen de düşük oldu mu bu sebeple?