Buse_nur09 Kızlar dün kalp atışını dinlemek için gittim ikiz olduğunu öğrendim birisi bi hafta geriden geliyormuş onun kalp atışını daha duymadım 2 hafta sonra gidicem inşallah ama doktor dedi ki bebek keseye göre küçük dedi normal mı düzelir mi sizce
mucizem09_ Buse_nur09 canim ben 6 haftada gittigimde kese 6 haftayla uyumluydu bebis yoktu 7de gittim bebek 6+3 cikti durusu felan fark ediyor canim simdide onde misal bebisim
mucizem09_ Buse_nur09 aynen normal bebegin ilk haftalar 1 hafta onde geride onemlo degil ki popo bas mesafesiyla olctukleri icin yanlis olcumde olabiliyor sıkma canini sen 😊🥰
Buse_nur09 yaseminmelisa bende benek göZüktü ikiside birinin kalp atışını duydum diğerini duymadım fakat keseye göre bebek küçük dedi
Gulhan3291 yaseminmelisa yok yok hic kafana takma 8. Haftaya kadar duyulmamasi normal demisti doktorum