Akinci2 canım benimde 3 kez oldu kadın doğum ilacı verirdi doktorum hep 1 hafta içinde adet olurdum ve kistim geçerdi yani bunların iyi huylusu kötü huylusu olanları varmış bir de bazı kişiler yumurtalıklarından ameliyat oluyormuş ama ben şunu farketmiştim kist olduğunda stresli zamanlar geçirmiştim doktorum etkisi olanileceğini söylemişti geçmiş olsun 🙏🏻